Na czym polega INTERNAL POWER polskich restauracji? O tym podczas Made for Restaurant w Sopocie
Już 18 listopada w Sopocie odbędzie się kolejna edycja konferencji gastronomicznej MADE FOR Restaurant. Podczas tej konferencji gościem specjalnym będzie brytyjski naukowiec, profesor Charles Spence, autor „Gastrofizyki” oraz najnowszej publikacji „Digital Dining”. Podczas konferencji przewidziana jest premiera trzeciej edycji raportu o stanie polskiej gastronomii, która ma ułatwić przedsiębiorcom działanie w 2026 roku.
O INTERNAL POWER restauracji podczas Made for Restaurant
Natomiast tematem przewodnim najbliższego spotkania będzie INTERNAL POWER. A zatem będzie mowa będzie o tym, jak wykorzystać wewnętrzną siłę zespołu, własną, przedsiębiorstwa i narodowości. Wszystko po to, aby nasze restauracje były wciąż na etapie FAST GROWING. Polscy restauratorzy dzięki słowiańskiej odwadze i mentalności nie boją się eksperymentować i podnosić sobie i gościom poprzeczkę w doświadczeniach wokół stołów.
Organizatorzy konferencji dołożą do tego wiedzę Charlesa Spence’a – profesora z Oksfordu, który odkrył i spisał zasady gastrofizyki. Zaprezentuje je Aleksandra Gerlach podczas SHOW Kulinarnego, które ponownie stworzy z genialnymi szefami kuchni.
– Nie chcemy, aby czołowym restauratorom coś umknęło. To będzie refleksja nad możliwościami, jakie niesie Polska, jako szybko rozwijający się, nowoczesny kraj, który zaskakuje odwiedzających świetnym poziomem gastronomii oraz możliwościami biznesowymi. Przybliżymy zmiany pokoleniowe, szanse i bariery polityczne, gospodarcze, prawne oraz mentalne – mówi Agnieszka Małkiewicz, organizatorka MFR doprecyzowuje temat sopockiej edycji.
INTERNAL POWER restauracji i wiele innych tematów
A oto lista tego co jeszcze czeka uczestników konferencji:
- “Złote merytoryczne strzały dla dochodowych restauracji”, w tym wykład profesora Charlesa Spence’a – światowej sławy naukowca z Oxfordu w dziedzinie gastronomii
- SHOW KULINARNE “Internal Power” i tworzenie menu z uwzględnienem trzech dyscyplin: gastrofizyki, digitalizacji, psychologii
- Premiera Badania i Raportu MFR z liczbowym gruntem do biznesowego sukcesu na rok 2026
- FOR DATING – debaty przy okrągłych stołach w poszukiwaniu niuansów INTERNAL POWER
- Nominacje dla TOP 10 Restauratorów w kategorii Evergreen
- DEGUSTACJE najlepszych szefów kuchni i restauracji w Polsce
Premiera Raportu Made For Restaurant
Made For Restaurant chce mieć swój wkład w rozwój polskiej sceny gastro i dać restauracjom wiedzę budującą biznesowe bezpieczeństwo. Właśnie dlatego wspólnie z instytutem ARC Rynek i Opinia kolejny raz zbada rynek i w czasie nadmorskiej edycji zaprezentuje rezultaty badania. Co ważne, ta analiza pozwoli restauratorom działać na bazie oczekiwań i potrzeb zdeklarowanych przez 1000 gości polskich restauracji.
To także może Cię zainteresować: Restauracja może być teatrem





