W zeszłym tygodniu w Lublinie odbyły się „Targi Smaku i Inspiracji” zorganizowane przez firmę Bidfood. W wydarzeniu wzięło udział ponad 600 gości.

Targi obfitowały w stoiska, na których eksperci dzielili się wiedzą z kluczowych dla gastronomii obszarów. I tak na stoisku Orientuj się na Azję! zaprezentowano pomysły na azjatyckie dania, w tradycyjnym wydaniu, jak i w menu dla restauracji, hoteli i street foodu. To odpowiedź na rosnącą popularność kuchni azjatyckiej wśród polskich konsumentów. Pinia Food i ich włoskie klimaty dały o sobie znać za sprawą doskonałej jakości produktów kuchni śródziemnomorskiej – od klasycznych, autentycznych smaków, po rzemieślnicze pasty La Fileja. W samo południe odbył się pokaz Masterclass Pizza Gourmet. Stoisko kuchni tureckiej i arabskiej, reprezentowane przez ekspertów marki Al Safar, przeniosło z kolei gości w podróż po orientalnych smakach.

Stoisko prezentujące produktu ultra świeże


Podczas spotkania eksperci firmy Bidfood zaprezentowali ofertę świeżych warzyw, ziół i owoców, wysokiej jakości mięs sous vide, burgerów, steków, a także owoców morza i ryb – tu niekwestionowanym hitem okazała się solandra, ryba z gatunku makrelowatych. Prezentację wspierał pokaz sushi. Goście znaleźli też inspiracje dla piekarni, cukierni i gotowe rozwiązania do bufetów śniadaniowych. Specjaliści z Fine Wine Bar doradzali w kwestii win, alkoholi mocnych, kaw oraz innych produktów do baru. Swoją imponującą wiedzą podczas masterclass dzielił się head sommelier Fine Wine – Kacper Woźniak.

Pokaz na stoisku Orientuj się na Azję

Autor