Porsche razem ze stołecznymi szefami kuchni
Marka Porsche wybrała kulinaria jako nośnik w kampanii swoich wartości w związku z przeprowadzką siedziby głównej polskiej spółki z Poznania do Warszawy.
Menu Marzycieli w trzech renomowanych stołecznych restauracjach
Porsche nawiązało współpracę z trzema warszawski restauracjami, zlokalizowanymi symbolicznie przy ulicy Poznańskiej: La Luce, Paloma Inn oraz Signature. Szefowie kuchni lokali przygotowali „Menu Marzycieli”, inspirowane wartościami Porsche, które będzie oferowane przez cały luty. Dania zaproponowane przez zaproszone do współpracy restauracje to kreatywne reinterpretacje, które łączą tradycję kuchni wielkopolskiej ze smakami typowymi dla Warszawy. Wśród nich znalazły się zarówno ziemniaki (pyry), kiszonki, grzyby, kaczka jak i dania mączne oraz wariacja wokół tradycyjnej sałatki jarzynowej.

Wartości mieszkańców stolicy i marki Porsche
Niezależność i determinacja w spełnianiu marzeń – te wartości łączą warszawiaków i markę Porsche. Jak pokazują najnowsze badania, aż 8 na 10 mieszkańców stolicy przyznaje, że to właśnie marzenia są ich główną siłą napędową.
Badanie IQS zrealizowane w dniach 10-13.01.25 na reprezentatywnej próbie 600 mieszkańców Warszawy.