Sery w sushi? Oczywiście, że tak
Mistrz sushi Marcin Kaczmarek, właściciel restauracji Yattai Sushi Bar oraz zdobywca certyfikatów AJSA i Kuro Obi, zaprasza 19 marca na warsztaty Sushi Fusion do Akademii Hochland Professional.
Podczas warsztatu Marcin Kaczmarek spróbuje odpowiedzieć na pytanie, jak wyróżnić swoje sushi na tle konkurencji oraz połączyć tradycyjną technikę z nowoczesnym podejściem i dzięki temu stworzyć menu, które zachwyci gości. Warsztat odbędzie się w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti w Łodzi. Będzie można na nim można poznać techniki precyzyjnego filetowania łososia, pracę z ryżem i składnikami premium – od klasyki po fusion, metody zero waste w sushi, dowiedzieć się, jak sery kremowe mogą wzbogacić smak i konsystencję sushi. Informacje na temat szkolenia dostępne są na stronie: www.warsztaty-hochland.pl.

Marcin Kaczmarek od prawie 15 lat doskonali swoje umiejętności w sztuce sushi, a od 9 lat wraz z żoną prowadzi dwie restauracje Yattai Sushi Bar w Poznaniu. Jego kuchnia łączy precyzję japońskiej tradycji z nowoczesnym podejściem. Marcin Kaczmarek zdobył certyfikat AJSA (All Japan Sushi Association) oraz szkolił się u Mistrza Świata Sushi, Alona Than. Brał również udział w World Sushi Cup w Japonii, gdzie zdobył certyfikat Kuro Obi na poziomie 2 KYU.
Akademia Hochland Professional koncentruje się na różnorodnej tematyce kulinarnej w ramach cyklu Masterclass, np. w ubiegłym roku odbyty się warsztaty „na słodko’, Snacking Trends, dla sushi Masterów i Burger Masterów oraz cukiernicze, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.
Warto dodać, że firma Hochland ma powody do radości. Jej kultowy serek Almette z kolorowym pieprzem zwyciężył w kategorii Serek Kanapkowy, w plebiscycie Czytamy Etykiety 2024. Plebiscyt Czytamy Etykiety jest jedynym rankingiem w Polsce, w którym konsumenci, a nie jurorzy, wybierają zwycięskie produkty. W ostatniej edycji oddano tysiące głosów, co potwierdza ogromne zaufanie dla tej inicjatywy. Plebiscyt z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, a już sama nominacja do nagrody jest dla marki potwierdzeniem, że jej produkt jest najwyższej jakości i wyróżnia się na tle konkurencji. Ponad 300-tysięczna społeczność głosujących reprezentuje konsumentów z różnych grup wiekowych i o odmiennym statusie ekonomicznym.