Pierwsze targi HoReCa Transgourmet i Selgros
Pierwsza edycja Targów HoReCa Transgourmet i Selgros za nami. Organizatorzy informują, że zarówno program merytoryczny, jak i strefa wystawiennicza spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem gości.
Oprócz gospodarza wydarzenia – Transgourmet i SelgrosPodczas swoją ofertę zaprezentowało 41 kluczowych dostawców zaopatrzenia dla gastronomii. Targi odwiedziło ponad 400 gości reprezentujących wszystkie szczeble sektora gastronomicznego – od szefów kuchni i właścicieli restauracji, przez przedstawicieli hoteli i firm cateringowych, po przedsiębiorców zarządzających punktami żywienia zbiorowego. W programie pojawiły się liczne prezentacje produktów, wykłady, panele, warsztaty kulinarne, degustacje oraz pokazy prowadzone przez uznanych szefów kuchni i ekspertów Instytutu Kulinarnego Transgourmet i Narodowej Kadry Kucharzy Polski. Jedną z największych atrakcji targów okazały się efektowne stoiska ze świeżym mięsem oraz rybami i owocami morza oferowanymi przez Transgourmet i Selgros, które przyciągnęły uwagę swoją estetyką i jakością prezentowanych produktów. Duże emocje wzbudził również pokaz kulinarny w wykonaniu Martina Gimeneza Castro.

–Targi HoReCa Transgourmet i Selgros to strzał w dziesiątkę – firma w ten sposób dociera bezpośrednio do takich klientów jak ja, którzy już robią zakupy oraz do całej rzeszy nowych odbiorców. To również doskonała okazja, by porozmawiać z doradcami klienta o rozwoju współpracy w bardzo komfortowych warunkach. Organizacja wydarzeń takich jak to jest bardzo potrzebna i to trafna inicjatywa dla całej branży gastronomicznej – powiedział Jarosław Uściński, prezes Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni.

TARGI HoReCa Transgourmet i Selgros były pretekstem do zaprezentowania klientom szerokiej gamy marek własnych dedykowanych gastronomii. Portfolio tych produktów dynamicznie się rozwija, a w ciągu ostatniego roku podwoiła się liczba artykułów marki własnej oferowanych przez Transgourmet i Selgros, produkowanych w Polsce. Nowy katalog pokazujący cały ten asortyment spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników wydarzenia. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się dwie marki własne, które wyróżnia doskonała wydajność i idealnie przystosowanie do potrzeb rynku. Transgourmet Economy to najtańsza marka w portfolio – stworzona z myślą o tych, którzy w codziennym zarządzaniu kuchnią kierują się ekonomią. W ofercie tej marki znajduje się już ponad 160 produktów bazowych, takich jak oleje, ryże, kasze, makarony, konserwy owocowe i warzywne, jaja, wędliny, mrożonki, chemia gospodarcza i artykuły jednorazowe – słowem wszystko, co niezbędne w każdej profesjonalnej kuchni. Produkty dostępne są w większych, ekonomicznych opakowaniach dopasowanych do potrzeb restauracji i punktów zbiorowego żywienia. Z kolei marka Topseller oferuje podobną ilość 160 podstawowych artykułów spożywczych i chemii gospodarczej w mniejszych opakowaniach. Obie marki konsekwentnie odpowiadają na potrzeby klientów, którzy poszukują dobrego stosunku jakości do ceny.