Twarz social mediów marki North Coast poszukiwana!
North Coast S.A., wiodący importer i dystrybutor produktów kuchni śródziemnomorskiej w Polsce, ogłasza start ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest wyłonienie nowej twarzy social mediów marki. Zwycięzca podejmie bliską współpracę z firmą, wspólnie tworząc autentyczne, angażujące treści i budując zasięgi w mediach społecznościowych.
Zadania dla nowej twarzy North Coast
Nowa „twarz” social mediów North Coast będzie współtworzyć profile marki, prezentując przepisy, kulinarne inspiracje, materiały wideo i lifestyle’owe formaty promujące śródziemnomorski styl życia. To wyjątkowa szansa dla osób, które marzą o karierze twórcy kulinarnego i chcą profesjonalnie rozwijać swoją obecność w internecie.
– Chcemy nieco odświeżyć nasze podejście do obecności w social mediach, które stają się jednym z kluczowych filarów naszego nowego planu na marketing marki. Poszukujemy osoby, która pomoże nam tworzyć szczere, angażujące treści i wspólnie z nami będzie budować społeczność wokół marki North Coast – mówi Maciej Strózyk, Prezes Zarządu North Coast S.A. My zaś ze swojej strony damy wsparcie, wiedzę i przestrzeń do rozwoju. Wspólnie zadbamy o zwiększanie zasięgów, wzmacnianie rozpoznawalności oraz budowanie silnej marki osobistej – dodaje.
Co zapewni firma North Coast
North Coast, jako czołowy edukator w branży gastronomicznej, zapewni wybranemu twórcy:
- współpracę w oparciu o roczny kontrakt,
- dostęp do profesjonalnych szkoleń i know-how,
- wsparcie zespołu marketingowego,
- możliwość pracy na autentycznych produktach kuchni śródziemnomorskiej,
- aktywną rolę w budowaniu nowej jakości komunikacji marki.
Kto może wziąć udział?
Każdy, kto pasjonuje się gotowaniem, zna siłę social mediów i chce wejść na nowy poziom swojej kulinarnej kariery niezależnie od doświadczenia!
Zgłoszenia przyjmowane są do 31 lipca 2025 r. Regulamin dostępny na stronie North Coast S.A.
Przeczytaj również wywiad z Leonem Tyrałą, młodym talentem kulinarnym.





